BOHATEROWIE

POZNAJ BOHATERÓW "Klanu Smoka"

BOHATEROWIE SAGI "KLAN SMOKA"

POZNAJ ICH OSOBIŚCIE

YUNO

Magini. Wychowanka Świątyni, w której rodzą się magowie. Bohaterka pieśni i eposów. Jakie tajemnice kryją się za jej przybyciem do Ivesse? Co ukrywa? Czy sekrety pogrążą wszystko, co próbuje chronić?

ENIS

Wojowniczka i świątynna strażniczka. Przyjaciółka wierna ponad wszystko. Dlaczego z taką ufnością podąża za Yuno? Czy jej głośny śmiech skrywa coś więcej? Co zrobi, kiedy jej świat zacznie walić się w gruzy?

Altamir Ivesse

Kiedy budzi się w nim ogień, Altamir niesie zgubę wszystkiemu, co kocha. Kim stanie się, kiedy magia odbierze mu wszystko? Mścicielem, bezwzględnym wojownikiem? Korzystającym z życia wędrowcem? Troskliwym uzdrowicielem? A może to wszystko tylko maski, skrywające puste serce i tlące się w nim zarzewie pożogi?

KITSU

Beztroski pustelnik, wielbiciel skarbów i wykopalisk. Kolekcjoner, obsesyjnie strzegący swoich świecidełek. Czy na pewno jest tym, za kogo się podaje? Czy jego spotkanie z zagubionym Altamirem jest czystym przypadkiem? A może za tym wszystkim kryją się sekrety większe niż można przypuszczać?

RUTH

Egzekutor ze Świątyni. Kat z lubością wykonujący swoją pracę. Jak pająk cierpliwie tka sieć intryg prowadzących go do upragnionej zemsty. Co łączyło jego i Yuno? Czy można uciec przed kimś pozbawionym skrupułów i sumienia?

Kiervan Otore

Wygnany książę. Cudem ocalały spadkobierca dynastii Otore marzący o odzyskaniu tronu i królestwa. Los przewrotnie plącze ścieżki jego i Altamira. Kim się dla siebie staną? Wrogami? Rywalami? A może… przyjaciółmi?

UTHA

Despotka. Władczyni. Okrutna wiedźma władająca na dalekim południu. Pokonana przez Yuno, która stoczyła z nią opiewany w pieśniach pojedynek. Dlaczego Świątynia chciał doprowadzić do zniszczenia Uthy? Dlaczego wysłano za nią właśnie Yuno? I czemu Yuno poniosła karę za należyte wypełnienie pokładanego w niej zaufania? Co okaże się silniejsze? Nienawiść? Czy miłość?

Wzruszająca baśń o miłości, która nie miałaby prawa się narodzić, gdyby zaklęcia działały tak, jak powinny.